T
Arial
Verdana
Tahoma
Trebuchet
Times New Roman
Georgia
Garamond
Courier New
Brush Script MT
ühisreklaam
Kasutatud lausetes (
Filosoofia)
Reklaam turunduses Reklaame liigitatakse auditooriumi järgi (lõpptarbijale või organisatsioonile) tellijate järgi (tootjad, edasimüüjad või mittetulundusühingud, samuti
ühisreklaam
) meediakanalite järgi (ajalehed, teatmikud, otsepostitus, välireklaam, müügikoha reklaam, pakendireklaam, massimeedia, reklaamkingitused, sealhulgas internet) Reklaam turunduses objektide järgi (kauba reklaam ja ettevõtte reklaam, ideereklaam, üksikisiku reklaam) mastaapide järgi (kohalik, üleriigiline või rahvusvaheline) Ökoloogiline turundus Ökoloogiline turundus on turundusharu, mis reklaamib keskkonnahoidlikke või keskkonnaprobleemidele lahendusi pakkuvaid tooteid ja tootmisviise.
Reklaami liigitus: auditooriumi järgi (eratarbija või organisatsioon); tellijate järgi (tootjad, edasimüüjad või MTÜ,
ühisreklaam
); meediakanalite järgi; objektide järgi (kauba või teenuse reklaam ideereklaam); mastaapide järgi (kohalik, üleriigiline või rahvusvaheline); teema või valdkonna järgi (alkoholireklaam, tubakareklaam, poliitiline reklaam).
Arvestada tasub, et turu kasvufaasis on paljudel juhtudel vajalik ja kasulik seadusega lubatud koostöö, näiteks
ühisreklaam
.
Reklaami liigitus tellija järgi: tootja-, kaupmehe-, kasumit mittetaotleva organisatsioonide ja
ühisreklaam
.
Liited
Sõnapaarid
Liited
ühisreklaam-i
ühisreklaam-itulu
Kirjapilt
.