T
Arial
Verdana
Tahoma
Trebuchet
Times New Roman
Georgia
Garamond
Courier New
Brush Script MT
Võrdlusbaasiks
Kasutatud lausetes (
Majandus)
Edasi saab analüüsi lihtsustamiseks grupeerida sarnaseid ettevõtteid ja iseloomustada neid ühiste nimetajate abil (nt ühtne grupp on suured rahvusvahelised organisatsioonid, mis on hea mainega, väljakujunenud müügivõrgu/jaotuskanalitega, kõrge kvaliteediga, madala paindlikkusega, keskmise või kõrge hinnatasemega, kõrge kulude tasemega jne). - Seejärel tuleb koostada konkurentide iseloomustused (
võrdlusbaasiks
on nt turuosa, käive, kasum, klientide arv, käive kliendi kohta, konkurentide organisatsiooni ja toodete tugevused ja nõrkused, jaotuskanalid, hinnatase, arenguväljavaated ja kavatsused, eristuv lubadus jms). - Teabe konkurentide kohta saab esitada tabeli kujul, et muuta analüüs lihtsamaks ja ülevaatlikumaks.
Tulu-kulu analüüs algab algseisu (algsed majandus- ja keskkonnatingimused) kindlaksmääramisest ja kirjeldamisest, mis on
võrdlusbaasiks
analüüsitavatele
muutustele; järgneb poliitikaalternatiivi põhjustatud kõigi tulude ja kulude kui algseisuga võrreldes toimuvate muutuste hindamine ja võrdlemine.
Arvestama peaks järgmiste probleemidega: a) raskused haru ja
võrdlusbaasiks
sobiva
ettevõtte määratlemisel, kui ettevõte tegeleb paljudel erinevatel aladel; b) harukeskmised näitajad sobilikud vaid üldiseks mitte detailseks analüüsiks.
Võrdlusbaasiks on oletatavad uue toote tootmiskulud.
Liited
Sõnapaarid
Kirjapilt
.