T
Arial
Verdana
Tahoma
Trebuchet
Times New Roman
Georgia
Garamond
Courier New
Brush Script MT
Välireklaamide
Kasutatud lausetes (
Majandus)
välireklaamide
madal
efektiivsus on reklaamiga tegelevatele ettevõtetele ajalooliselt püsiv madala efektiivsusega ning väga kulukas vahend enda mõtete tutvustamiseks.
Massturunduse pidevas infoväljas (s.o
välireklaamide
, trükimeedia, televisiooni, Interneti jne mõjul) kasvanud inimene "teab", et " Coca-Cola on tõeline asi" (Coca-Cola the real thing), "BMW on ülim edasiviiv jõud" (BMW the ultimate driving machine) ja "Adidasega pole miski võimatu" (Adidas impossible is nothing).
Kampaaniaid viidi läbi põhiliselt sotsiaalmeedia vahendusel ja
välireklaamide
kujul
.
Liited
Sõnapaarid
Liited
välireklaamide-ks
välireklaamide-l
välireklaamide-le
Kirjapilt
.