T
Arial
Verdana
Tahoma
Trebuchet
Times New Roman
Georgia
Garamond
Courier New
Brush Script MT
Välireklaam
Kasutatud lausetes (
Majandus)
Järele valve: Vabariigi Valitsus teostab üldist järelvalvet Kohalik Omavalitsus tegeleb oma territooriumil järgmiste küsimustega: · Reklaamüritus · Välireklaam · Müügikohtades tehtav reklaam Erastamisseaduse alused Selle seaduse järgi erastatakse riigi või omavalitsuse vara.
Reklaam turunduses Reklaame liigitatakse auditooriumi järgi (lõpptarbijale või organisatsioonile) tellijate järgi (tootjad, edasimüüjad või mittetulundusühingud, samuti ühisreklaam) meediakanalite järgi (ajalehed, teatmikud, otsepostitus,
välireklaam
, müügikoha reklaam, pakendireklaam, massimeedia, reklaamkingitused, sealhulgas internet) Reklaam turunduses objektide järgi (kauba reklaam ja ettevõtte reklaam, ideereklaam, üksikisiku reklaam) mastaapide järgi (kohalik, üleriigiline või rahvusvaheline) Ökoloogiline turundus Ökoloogiline turundus on turundusharu, mis reklaamib keskkonnahoidlikke või keskkonnaprobleemidele lahendusi pakkuvaid tooteid ja tootmisviise.
Reklaamiseaduses kasutatakse mõisteid järgmises tähenduses: avalik koht territoorium, ehitis või selle osa, mis on avatud üldiseks kasutamiseks või mis on tegelikult üldkasutatav, või ühistranspordivahend; reklaam teave, mis on avalikustatud mis tahes üldtajutaval kujul, tasu eest või tasuta, teenuse osutamise või kauba müügi suurendamise, ürituse edendamise või isiku käitumise avalikes huvides suunamise eesmärgil; reklaami avalikustaja füüsiline või juriidiline isik või riigi- või kohaliku omavalitsuse asutus (edaspidi isik), kes reklaami avalikult esitab, edastab, näitab või levitab;
välireklaam
avalikus kohas asuv või avalikust kohast jälgitav reklaam.
Teised mõisted: 1) Kaup - müügiks pakutav, müüdav või muul viisil turustatav asi või õigus 2) Teenus - müügiks pakutav või müüdav hüve, mis ei ole kaup 3) Avalik koht - territoorium, ehitis või selle osa, mis on avatud üldiseks kasutamiseks või mis on tegelikult üldkasutatav, või ühistranspordivahend 4) Välireklaam - avalikus kohas asuv või avalikust kohast jälgitav reklaam Põhimudelid: 1) Sponsorreklaam 23 Sponsorteates avaldatud spondeerija nime, kaubamärki ja teavet tema antud materiaalse toetuse kohta ei käsitata reklaamina.
Piirata reklaami järgmistes kanalites: Keelustada
välireklaam
Täiendada trükimeedia piiranguid selliselt, et alkoholireklaam on keelatud lisaks ajalehe ja ajakirja esi- ja tagaküljele ka ajalehe ja ajakirja lisaväljaannete esi- ja tagaküljel Kehtestada alkoholi reklaamimisele televisioonis ja raadios täiendav ajaline piirang: alkoholireklaam võiks olla keelatud kella 7-st 22-ni Keelata alkohoolse joogi või alkohoolse joogi kaubamärgi kasutamine teiste kaupade müügiks pakkumisel ja müügil müügiedenduskampaania või muu reklaamitegevuse eesmärgil (ristturundus) Täpsustada reklaamiseadust, et tasuta alkoholi pakkumist reklaamis käsitletaks keelatud reklaamina.
Riigiõiguse kodutöö Riigikogu valimise seaduse § 51 sätestab: ,,Üksikkandidaadi, erakonna või erakonna nimekirjas kandideeriva isiku või nende logo või muu eraldusmärgi või programmi reklaamimine hoonel, rajatisel, ühistranspordivahendi või takso sise- või välisküljel ning muu poliitiline
välireklaam
on aktiivse agitatsiooni ajal keelatud."
Välireklaam: Kõrvuti on 2 suurt plakatit võrdlemaks pohmakaga hommikut(Hall, peavalu tabletid lauapeal jne) ja ilusat värsket päiksepaistelist hommikut.
Erinevad kanalid on näiteks: - klassikaline meediareklaam (trükireklaam; ajalehereklaam, ajakirjad;
välireklaam
; ringhäälingureklaam raadio ja tele) - müügi edendamine (materjalid jm, mis anname kliendile; sageli levitavad jaotusmaterjale ka partnerid, nt laenuhaldurid) - avalike suhete korraldamine (jõuab nende inimesteni, kes reklaame ei loe) - isiklik suhtlus - otseturundus - osalemine messidel ja näitustel - sündmusturundus - multimeediakommunikatsioonid; sotsiaalmeedia (FB, blogid, Youtube, foorumid) - muud turunduskommunikatsioonikanalid, nt sponsorlus (pigem brändi kui objekti keskne) Tuleb teha mõistlik valik, kõiki kanaleid ei pea kasutama.
(2) Näited kange alkoholi reklaamipiirangutest: reklaam on keelatud TV-s ja raadios kell 7-21; lasteaia, kooli või mõne teise haridusasutuse, laste- või noortekeskuse hoones, hoonel või nende vahetus läheduses;
välireklaam
ina, välja arvatud hoonel, milles asub kange alkohoolse joogi müügikoht; (ibid) Näited lahja alkoholi reklaamipiirangutest: reklaam on keelatud TV-s ja raadios kell 7-20 lasteaia, kooli või mõne teise haridusasutuse, laste- või noortekeskuse hoones, hoonel või nende vahetus läheduses (kusjuures vahetu läheduse määratlemise õigus on kohaliku omavalitsuse volikogul); kino-, muuseumi-, teatri-, või kontserdihoones, välja arvatud nendes asuvas alkohoolse joogi müügikohas.
Reklaamikanalites kasutame
välireklaam
i ja kohaliku ajalehte ning sellepärast, et kohalike hulgast võib välja kujuneda regulaarne kliendibaas.
Asjaolud ja menetluse käik Õiguskantsleri menetluse analüüsiks valisin menetluse, mille õiguskantsler ja Riigikohus viisid läbi poliitilise
välireklaam
i piirang
ute põhiseadusele vastavuse hindamiseks.
Samuti peaks laiendama pakutavate toodete jaotuskanaleid, näiteks viitavad lingid koduleheküljel, infovoldikud ja
välireklaam
.
Traditsioonilse turunduse kanalid on raadio, televisioon,
välireklaam
, ajalehed, ajakirjad, kataloogid, brosüürid ja otsepost.
Koht on soodne, kuna Pikk tänav kõrval on väga elava liiklusega ja oskuslik
välireklaam
võib
ligi tõmmata ka juhuslikke möödujaid.
Turunduskommunikatsioon ÜHISKONNAÕPETUS Turundus (marketing) Turundus Teadlikkuse / tuntuse tekitamine Veenmine ja ostusoovi tekitamine Suhtlus Teenindamine / müük Turunduskommunikatsioon Sõnumi edastamine kindlale sihtgrupile Kanalid: TV, raadio, internet, ajakirjandus,
välireklaam
jms
Reklaam kindla isiku, firma või organisatsiooni tellitud ideede, kaupade ja teenuste tutvustamine ning esiletõstmine Valimisreklaam Tutvustada: -kandidaate/erakondi -ideid -valimislubadusi Mõjutada valijat Näide: http://www.youtube.com/watch?
Hoone välisilme ja Hoone on välimuselt selline Väliselt on väga suur ja uhke
välireklaam
nagu
Selveri poekettide maja.
v=lB95KLmpLR4) Turundamine
välireklaam
idel outdoor
on üks olulisemaid kanaleid bränditurunduse jaoks rahvas usaldab
välireklaam
i rohkem
kui printi või online-kanalites avaldatavat, ikka kehtib veel loogika, et Nii Avalikus Kohas Sa Ju Ei Saa Valetada.
Ettevõte paikneb Võru Jüri 43D, mis asub elava liiklusega piirkonnas ja oskuslik
välireklaam
võib
ligi meelitada palju möödujaid.
Massiteabevahenditeks on raadio, televisioon, trükimeedia,
välireklaam
ja internet.
Näiteks suvisel ajal kasvab
välireklaam
i turg
ja samas suvepuhkuste lõppedes kasvab töömaht.
Näiteks kasutab ta enda reklaamimiseks televisiooni, raadiot, internetti,
välireklaam
e ning
ajalehti, ajakirju.
välireklaam
välireklaam
ina
kasutatakse elurajooni juurde ülespandud plakat (post), projekti detailandmetega.
Keelatakse ka alkoholi
välireklaam
.
Määratlemata õ.mõiste ja hingamisruum akl.
välireklaam
7.
Raadio ja
välireklaam
kõige
levinum ja odavaim.
Välireklaam (s.h erilahendused nii sise- kui ka välisruumides), poster: 2.1. teenused, 2.2. toiduained, 2.3. varia.
välireklaam
ning
ühissõidukite reklaam 21
VÄLIREKLAAM (vt ka tabel 7).
Liited
Sõnapaarid
Liited
välireklaam-e
välireklaam-i
välireklaam-id
välireklaam-ide
välireklaam-ideks
välireklaam-idel
välireklaam-idele
välireklaam-il
välireklaam-ile
välireklaam-ilt
välireklaam-ina
välireklaam-is
välireklaam-ist
välireklaam-kandja
välireklaam-kandjale
välireklaam-kandjat
Kirjapilt
.