T
Arial
Verdana
Tahoma
Trebuchet
Times New Roman
Georgia
Garamond
Courier New
Brush Script MT
Valimisreklaam
Kasutatud lausetes (
Ühiskond)
Õigused Eesti kodanikul: Õigus ja kohustus teenida kaitseväes Õigus töötada politseis, kohtus, kinnipidamisasutustes ja tollis Õigus töötada avaliku teenistujana riigi- ning kohaliku omavalitsuse asutustes Õigus kuuluda erakonda Õigus hääletada ja kandideerida riigikogu valimistel Õigus osaleda rahvahääletusel Õigus otsida Eesti Vabariigi diplomaatilistest esindustest kaitset välismaal olles Reklaamiliigid: Valimisreklaam: tutvustab erakonda, inimesi, ideid, valimislubadusi; inimeste mõjutamiseks Sotsiaalreklaam: inimeste teavitamine; väärtuste ja hoiakute kujundamine; tervisekäitumise mõjutamine Kommertsreklaam: toote või teenuse müük; tarbiakõitumise mõjutamine
Näidati ka üks
valimisreklaam
, kus mingid välismaalased viskasid prügi maha ning siis tuli mingi Venemaa poliitik ja ütles, et ta prügi üles korjaks, aga välismaalane ei saanud aru ja siis poliitik küsis, et kas ta üldse vene keelt osakab?
Ideaalriigi juurde minnes meenubki siinkohal kõigepealt 2 aasta tagune Isamaaliidu
valimisreklaam
, mis kahtlemata oli platonismist mõjutatud.
ehk valimiskäitumine · hääletaja sotsiaal-majanduslik olukord ja positsioon - klassikuuluvus (oli otsustav 1970.- 1980. aastateni; töölisklass hääletas vasakparteide, jõukam kesk- ja kõrgklass paremparteide poolt) - seotus põllumajanduse või kirikuga vms · massimeedia mõju - telesaated, ajaleheartiklid,
valimisreklaam
tõstavad
valijate huvi poliitika vastu (?) - meedia kaudu avalikustatud skandaalid, vastastikune mustamine ja ,,poriga loopimine" tõukavad valijaid poliitikast eemale (?) - tugevdab eeskätt olemasolevaid hoiakuid - kes poliitikast on huvitatud, tarbivad valimisperioodil enam infot - passiivseid kodanikke jätab kampaania ükskõikseks (e-hääletus pole oluliselt tõstnud valimisaktiivsust!)
ehk valimiskäitumine • hääletaja sotsiaal-majanduslik olukord ja positsioon - klassikuuluvus (oli otsustav 1970.- 1980. aastateni; töölisklass hääletas vasakparteide, jõukam kesk- ja kõrgklass paremparteide poolt) - seotus põllumajanduse või kirikuga vms • massimeedia mõju - telesaated, ajaleheartiklid,
valimisreklaam
tõstavad
valijate huvi poliitika vastu (?) - meedia kaudu avalikustatud skandaalid, vastastikune mustamine ja „poriga loopimine“ tõukavad valijaid poliitikast eemale (?) - tugevdab eeskätt olemasolevaid hoiakuid - kes poliitikast on huvitatud, tarbivad valimisperioodil enam infot - passiivseid kodanikke jätab kampaania ükskõikseks (e-hääletus pole oluliselt tõstnud valimisaktiivsust!)
Reklaamimaksust on vabastatud riigi- ja omavalitsusasutuste kuulutused ning samuti
valimisreklaam
.
Turunduskommunikatsioon ÜHISKONNAÕPETUS Turundus (marketing) Turundus Teadlikkuse / tuntuse tekitamine Veenmine ja ostusoovi tekitamine Suhtlus Teenindamine / müük Turunduskommunikatsioon Sõnumi edastamine kindlale sihtgrupile Kanalid: TV, raadio, internet, ajakirjandus, välireklaam jms Reklaam kindla isiku, firma või organisatsiooni tellitud ideede, kaupade ja teenuste tutvustamine ning esiletõstmine Valimisreklaam Tutvustada: -kandidaate/erakondi -ideid -valimislubadusi Mõjutada valijat Näide: http://www.youtube.com/watch?
Samuti osutub
valimisreklaam
üsna
kulukaks ning demokraatias võib esineda tulemuste võltsimist ja et erakonnad ei täida oma lubadusi.
Näiteks: Me teeme seda kõike teie jaoks ( McDonald'si hüüdlause)
valimisreklaam
rajaneb
alati kasule Info valikuline edastamine: Jagamine vaid endale kasuliku infoga N: eesti iive pos.
Tänapäeval eksisteerib väga palju
valimisreklaam
e erinevate
erakondade poolt.
Essee Missugune peab olema
valimisreklaam
?
Ent riik Mihkel Raua
valimisreklaam
.
Kuid mida tähendab
valimisreklaam
meie
jaoks?
Algab
valimisreklaam
.
Liited
Sõnapaarid
Liited
valimisreklaam-e
valimisreklaam-i
valimisreklaam-id
valimisreklaam-ide
valimisreklaam-ideni
valimisreklaam-iks
valimisreklaam-ile
valimisreklaam-is
Kirjapilt
.