T
Arial
Verdana
Tahoma
Trebuchet
Times New Roman
Georgia
Garamond
Courier New
Brush Script MT
Trükireklaami
Kasutatud lausetes (
Majandus)
Alapealkirjad: Alajaotise pealkiri: Liigendab põhiteksti Rõhutab olulist Täpsustab pealkirjas öeldut Toob välja tähelepanuväärseid fakte Illustratsioonid (pildimaterjal) Trükireklaamis on nendeks joonised (joonistused, diagrammed, skeemid) ja fotod, telereklaamis kaadrid tseenide ja kujutistega, raadioreklaamis audio.
Reklaam 1 reklaam, kom- Õ lk 56–59, reklaame Teksti vastuvõtt Õpilane mertsreklaam, sisaldavad ajalehed reklaami ja ajakirjandusliku teksti eris- analüüsib
trükireklaami
ülesehitust
LÕIMING sotsiaalreklaam, rühmatööks, teleseriaali tamine teab reklaami eesmärke Teabekeskkond: infokeskkonna poliitiline rek- osa, ajalehtede veebi- rühmatöö: eri sihtgruppidele mõeldud oskab liigitada reklaame nende sisu kriitiline analüüs laam, reklaami- versioonid
trükireklaami
de analüüs
järgi Väärtused ja kõlblus: väärtuste kanal tootepaigutuse tuvastamine telese- tunneb reklaamikanalite eripärasid ja kõlbeliste normide kriitiline riaalis ja argumenteeritud analüüs ajalehtede veebiväljaannete reklaa- Tehnoloogia ja innovatsioon: mide võrdlemine ajalehtede veebiväljaannete reklaamide analüüs 12.
Kui tekst on esitatud kirjatekstina ekraanil, siis kehtivad selle kohta kõik need mõisted, mida kasutatakse ka
trükireklaami
kirjeldamiseks
ja analüüsimiseks.
3) Reklaami ilmumine
trükireklaami
na.
trükireklaami
puhul
font, värvid, pealkiri, illustreeringud.
Liited
Sõnapaarid
Liited
trükireklaami-de
trükireklaami-dele
trükireklaami-l
trükireklaami-na
trükireklaami-s
Kirjapilt
.