T
Arial
Verdana
Tahoma
Trebuchet
Times New Roman
Georgia
Garamond
Courier New
Brush Script MT
Trükireklaam
Kasutatud lausetes (
Majandus)
Alapealkirjad: Alajaotise pealkiri: Liigendab põhiteksti Rõhutab olulist Täpsustab pealkirjas öeldut Toob välja tähelepanuväärseid fakte Illustratsioonid (pildimaterjal) Trükireklaamis on nendeks joonised (joonistused, diagrammed, skeemid) ja fotod, telereklaamis kaadrid tseenide ja kujutistega, raadioreklaamis audio.
Raadioreklaam – eeliseks vahetus, hetkelisus, etteloetavuse puhul saab muutusi sisse viia, helikvaliteedi demonstratsioon, kindlate gruppideni jõudmine, jääb hästi meelde, emotsionaalse mõju edasiandmine, kuulamine ei nõua nii konsentreeritud tähelepanu kui televisiooni-või
trükireklaam
, päralejõud maksimaalne, odav.
Erinevad kanalid on näiteks: - klassikaline meediareklaam (
trükireklaam
; ajalehereklaam, ajakirjad; välireklaam; ringhäälingureklaam raadio ja tele) - müügi edendamine (materjalid jm, mis anname kliendile; sageli levitavad jaotusmaterjale ka partnerid, nt laenuhaldurid) - avalike suhete korraldamine (jõuab nende inimesteni, kes reklaame ei loe) - isiklik suhtlus - otseturundus - osalemine messidel ja näitustel - sündmusturundus - multimeediakommunikatsioonid; sotsiaalmeedia (FB, blogid, Youtube, foorumid) - muud turunduskommunikatsioonikanalid, nt sponsorlus (pigem brändi kui objekti keskne) Tuleb teha mõistlik valik, kõiki kanaleid ei pea kasutama.
Kasak esineb näiteks sellise metafooriga, et „Turundus on nagu mitme peaga lohe: kõige suuremad pead on vähemalt seni olnud tele-, raadio- ja
trükireklaam
“, millega ta näitab, et turundus tuleb meile vastu igal sammul ja raske on seda oma elust välja juurida.
Turg on kaupadest ja teenustest üleküllastunud, samas tele- ja
trükireklaam
ei saa enam tarbijalt tähelepanu.
Õpilastele esitatavad küsimused on järgmised: - Kust saite informatsiooni autokooli kohta ( internet, TV, raadio,
trükireklaam
mujal
, sõbrad, tuttavad, autokooli reklaamiga autod, foorumid)? - Kas sõprade soovitus oli teie jaoks määrava tähtsusega? - Miks sõbrad soovitasid tulla Mustamäe Autokooli?
Müügi prognoosimine Toode I kvartal II kvartal III kvartal IV kvartal Kokku AXBO müügihind äratuskell 3200.- Müügikogus 22 37 41 64 164 Müügitulu 70 400 118 400 131 200 204 800 524 800 Turunduse eelarve Turunduskulu I kvartal II kvartal III kvartal IV kvartal Kokku liik inernetireklaam 20 000 18 000 15 000 15 000 68 000
trükireklaam
5 000 3 500 2 000 10 500 toote esitlused 12 500 2 500 2 500 2 500 20 000 17 Turunduse riskianalüüs Suurim risk on see, et toode võib osutuda tarbija jaoks liiga kalliks ning nad ei osta meie toodet.
Trükireklaam: 3.1. teenused, 3.2. toiduained, 3.3. varia 4.
Liited
Sõnapaarid
Liited
trükireklaam-e
trükireklaam-i
trükireklaam-ide
trükireklaam-idele
trükireklaam-il
trükireklaam-ina
trükireklaam-is
Kirjapilt
.