T
Arial
Verdana
Tahoma
Trebuchet
Times New Roman
Georgia
Garamond
Courier New
Brush Script MT
Telereklaamide
Kasutatud lausetes (
Psühholoogia)
Eri tegevused eeldavad seda erineval määral.Näiteks nõuab matemaatikaülesannete lahendamine ilmselt suuremat keskendumist kui
telereklaamide
vaatamine
.
Näituseala polnud ise küll väga suur, kuid põnevate faktide lugemist, vanade
telereklaamide
vaatamist
ja lausa kommilõhna nuusutamist jagus piisavalt.
Nt nõuab matemaatikaülesannete lahendamine ilmselt suuremat keskendumist kui
telereklaamide
vaatamine
. · püsivus täiskasvanu suudab hoida tähelepanu antud objektil/tegevusel tavaliselt 15- 20 minutit, siis kaldub see kõrvale.
Nt nõuab matemaatikaülesannete lahendamine ilmselt suuremat keskendumist kui
telereklaamide
vaatamine
. · püsivus täiskasvanu suudab hoida tähelepanu antud objektil/tegevusel tavaliselt 15-20 minutit, siis kaldub see kõrvale.
Näiteks nõuab matemaatikaülesannete lahendamine ilmselt suuremat keskendumist kui
telereklaamide
vaatamine
.4)püsivus – täiskasvanu suudab hoida tähelepanu antud objektil/ tegevusel tavaliselt 15-20 minutit, siis kaldub see kõrvale.
N: nõuab matemaatikaülesannete lahendamine ilmselt suuremat keskendumist kui
telereklaamide
vaatamine
. 4)püsivus täiskasvanu suudab hoida tähelepanu antud objektil/tegevusel tavaliselt 15-20 minutit, siis kaldub see kõrvale.
Küsimused puututasid järgmisi teemasid * 4 küsimust isikuandmete kohta (Statistilised küsimused) * ülejäänud 12 küsimust puudutasid arvamust
telereklaamide
kohta
.
· Karjäär sai alguse teismeeas,mil alustas
telereklaamide
ja dokumentaalide tegemist.
Näiteks nõuab matemaatikaülesannete lahendamine suuremat keskendumist kui
telereklaamide
vaatamine
.
Erinevalt raadioreklaamidest on
telereklaamide
puhul
oluline nii visuaalsus kui ka heli.
Neid võiks näiteks inimestele sisendada kasvõi
telereklaamide
näol
.
Miks
telereklaamide
mahud
tõusevad?
Toimus telerite arvu kiire kasv, 1946.a alla 17000 1949 aastaks 250 000 ja 1960 aastal ¾ peredest teler, sellega kaasnes ka
telereklaamide
levik
.
USAs. 1950-60 aastatel toimus suur
telereklaamide
areng
.
Liited
Sõnapaarid
Liited
telereklaamide-l
telereklaamide-s
telereklaamide-sse
telereklaamide-st
Kirjapilt
.