T
Arial
Verdana
Tahoma
Trebuchet
Times New Roman
Georgia
Garamond
Courier New
Brush Script MT
Telereklaami
Kasutatud lausetes (
Majandus)
Kollektiivmärk märk, mida kasutatakse tähistamaks kuulumist teatud organisatsiooni Telereklaamis on töövariandi nimetuseks storyboard, mis kujutab endast rida piltidest ja kaadritest, mis seatakse vastavusse tekstiosaga nii, nagu see reaalses ajas reklaami lõplikus variandis peaks olema.
Telereklaamis on töövariandi nimetuseks storyboard (stsenaarium / album) - kujutab endast rida piltidest ja kaadridest, mis seatakse vastavusse tekstiosaga nii, nagu see reaalajas reklaami lõplikus variandis peaks olema.
Turunduspraktikas lähtutakse meetmestiku valikul järgmistest asjaoludest: - olemasolevad raharessursid – väike kasina eelarvega firma ei saa lubada kallist
telereklaami
, odavam kasutada isiklikku müüki või kohalikku reklaami (reklaamlehed); - toote iseloom – kui toode on keerukas, kallis ja vajab demonstreerimist, tuleks kasutada isiklikku müüki; - sihtturu iseloom – kui on suur sihtturg suurel alal, tuleks kasutada reklaami; kui on väike sihtturg väikesel alal, tuleks kasutada isiklikku müüki; - toote elutsükli faas – arendusfaasis suhtluskorraldus, juurutusfaasis informatiivne reklaam, kasvufaasis veenev reklaam, küpsusfaasis hinnaalandused ja reklaam, langusfaasis meenutusreklaam; - firma strateegia – firmal on teatud toetusmeetme suhtes kauaaegne eelistus.
Valik selle konkreetse firma
telereklaami
kasuks
oli tingitud hiljuti kirjutatud põhjalikust uuringust AS Nordic Foods´i kommunikatsioonist ning brändingust ning seetõttu tundus loomuliku jätkuna, et ma ka selles töös analüüsin sama kaubamärki.
telereklaami
koostamise
soovitused: - esitada kogu lugu pildis TV toimib nägemismeelele, st talletub see, mida ta näeb; - paeluda kohe alguses vaataja tähelepanu löö esimese 5 sekundiga vaataja pahviks; - taotleda lihtsust reklaam ei tohi sundida vaimselt pingutama; - näidata toodet koos seda reklaamiva inimesega; - tuua näiteid ja kinnitusi reklaami väidetele toode teeb tõesti seda, mida reklaam ütleb (nt koduperenaine imetleb puhtakspestud pesu).
telereklaami
koostamise
soovitused: - esitada kogu lugu pildis – TV toimib nägemismeelele, st talletub see, mida ta näeb; - paeluda kohe alguses vaataja tähelepanu – löö esimese 5 sekundiga vaataja pahviks; - taotleda lihtsust – reklaam ei tohi sundida vaimselt pingutama; - näidata toodet koos seda reklaamiva inimesega; - tuua näiteid ja kinnitusi reklaami väidetele – toode teeb tõesti seda, mida reklaam ütleb (nt koduperenaine imetleb puhtakspestud pesu).
Firmad teenivad sellega kasumit ning mõni inimene võib
telereklaami
abil
tõesti leida uue pesupulbri, mis on parem, kui eelmine, kuid tuleks mõelda ka sellele, et ei tasu inimesi reklaamiga liialt üle ujutada.
Näiteks
telereklaami
valmimisel
peab arvestama nii produktsiooni kui meediakuludega, samas on võimatu öelda, kui paljud inimesed reaalselt reklaami nägid ja sellele reageerisid.
Eriti suureks ohuks on reklaamid - ühe aasta jooksul näeb tavaline laps rohkem kui 9500
telereklaami
, mille sisuks on kiirtoit, karastusjoogid, kommid ja suhkurdatud helbed.
Toote või teenuse sõnumit tuleb kliendi alateadvuses ostuotsuste tegemiseks aeg-ajalt äratada. (viide 3) Just sellistel juhtudel sobiks
telereklaami
asemel
mõni leidlik üritus, kontaktibaasi uuendused veebis jne.
Internetireklaam on võrreldes näiteks trüki- või
telereklaami
ga tunduvalt
vahetum annab kohe võimaluse lisainformatsiooni saamiseks minna otse reklaamija kodulehelt.
Reklaamid üldiselt jaotatakse meediumide alusel: · Telereklaamid · Raadioreklaamid · Ajalehereklaamid · Ajakirjareklaamid · Internetireklaamid (uusmeedia) TELEREKLAAM
telereklaami
d mõjutavad
vaatajat liikumise, helide, värvide, pildi ja inimese osalusega reklaamis ning loovad osalusillusiooni.
Eksamitöö analüüsimiseks leidsin ka ühe 2004. aasta Mayeri
telereklaami
, mille autoriks Kuukulgur Film ja produtsendiks Veiko Õunapuu.
Müügikohas tõmbab enim tähelepanu silmade kõrgusel olev kaup või reklaam Kuna teleekraanil
telereklaami
tähelepanu
on raske saada, peab audio osa olema meeliköitev ja seda kohe alguses.
Lastele suunatud
telereklaami
tootvates
meediaettevõtetes võib tekkida eetiline kohustus edendada häid väärtusi ja vältida ebatsensuursi materjale selle programmeerimisel (Horton 2018).
Otsereklaam sisaldab palju rohkem informatsiooni, kui näiteks enamik raadio- ja
telereklaami
.
• Meeldiv emotsioon põhjustab visuaalse ruumitähelepanu fookuse hajumist ja selle ala suurenemist, mille raames stiimuleid kognitiivselt töödeldakse (Rowe, Hirsh, Anderson, 2007) -
telereklaami
edu
üks eeldusi.
Erinevalt raadioreklaamidest on
telereklaami
de puhul
oluline nii visuaalsus kui ka heli.
Kas asutamislepingu artiklit 30 või artiklit 59 või 3. oktoobri 1989. aasta direktiivi 89/552/EMÜ tuleb tõlgendada nii, et nad a) keelavad liikmesriigil võtta meetmeid
telereklaami
vastu
, mida reklaamija edastab teisest liikmesriigist (kohtuasjad C-34/95, C-35/95 ja C-36/95); b) keelavad kohaldada ringhäälinguseaduse § 11 lõikes 1 esitatud eeskirja, mis keelab lastele suunatud reklaami (kohtuasi C-34/95).
telereklaami
tootmishinnaga
pole mõtet võrreldagi.
Vaata mõnd
telereklaami
.
Liited
Sõnapaarid
Liited
telereklaami-d
telereklaami-de
telereklaami-del
telereklaami-des
telereklaami-desse
telereklaami-dest
telereklaami-ga
telereklaami-klippide
telereklaami-l
telereklaami-le
telereklaami-s
telereklaami-st
Kirjapilt
.