T
Arial
Verdana
Tahoma
Trebuchet
Times New Roman
Georgia
Garamond
Courier New
Brush Script MT
Telereklaam
Kasutatud lausetes (
Majandus)
Kollektiivmärk märk, mida kasutatakse tähistamaks kuulumist teatud organisatsiooni Telereklaamis on töövariandi nimetuseks storyboard, mis kujutab endast rida piltidest ja kaadritest, mis seatakse vastavusse tekstiosaga nii, nagu see reaalses ajas reklaami lõplikus variandis peaks olema.
Telereklaamis on töövariandi nimetuseks storyboard (stsenaarium / album) - kujutab endast rida piltidest ja kaadridest, mis seatakse vastavusse tekstiosaga nii, nagu see reaalajas reklaami lõplikus variandis peaks olema.
Telereklaam: Eesti tuntumad lauljad kutsuvad Eesti esimesse alkoholivabasse klubisse live muusikat nautima, lihtne ja loogiline.
· Tähelepanu koondamine Matemaatika ülesanne-
telereklaam
· Tähelepanu püsivus 15-20min Huvitav/ebahuvitav · Tähelepanu ümberlülitavus Intensiivsemad signaalid Bioloogilised stiimulid Ootamatud signaalid Korduv/korrapärane-korrapäratu Liikuvad staatiliste ees · Tähelepanu valivus Mürast(foonist)signaali/objekti väljafiltreerimise ja kasutamise võime Ebaolulist ei märka · Tähelepanu kontsentratsioon ehk keskendumine Hajameelsus/kontsentratsioon Liigitus · Ülalt-alla ja alt-üles töötlus 2 Tähelepanus eristatakse kahte erinevat töötlusviisi.
Püsikliendi soodustused, Postkastist leiab üle nädala Soodustoodete ees rohelised silid nendest teavitamine otsepostituste näol kampaania (säästukaart) kampaania korral teavitus ning samas ka jookseb kollased ( taksipäevad).
telereklaam
, mis teavitab Kampaania kohta tuleb teave soodustustest. otsepostiga,
telereklaam
.
Moefirmad, hügieenitarbed, kosmeetikafirmad, ehituskompaniid, autotööstus,lennufirmad, elektroonikafirmad, põllutöömasinaid tootvad ettevõtted, hotellid Ajalehereklaam – lühike viivis, kiire tagasisside, viimasel hetkel tehtud korrigeerimine, suur auditoorium, vaja ajas kontsentreeritud mõjustamist, reklaam säilitatav, usutavam kui
telereklaam
, päevajakasündmuste ärakasutamine.
Lõpuks ületas
telereklaam
ajakirju
ja raadioid, trend, mis kandus aastate jooksul erinevate meediumite, nagu arvutite, mobiiltelefoni, Interneti ja e-posti, otsingumootorite, ajaveebi ja nüüd sotsiaalmeedia, tõttu „Marketing is the activity, set of institutions, and processes for creating, communicating, delivering, and exchanging offerings that have value for customers, clients, partners, and society at large.“- American Marketing Association https://et.wikipedia.org/wiki/Turundus 3 TURUNDUSPLAAN Turundusplaan on dokument, milles antakse ülevaade organisatsiooni või ettevõtte turundustegevustest ja sellest, kuidas turundusstrateegiaid kavatsetakse rakendada pikas perspektiivis.
telereklaam
i koostamise
soovitused: - esitada kogu lugu pildis TV toimib nägemismeelele, st talletub see, mida ta näeb; - paeluda kohe alguses vaataja tähelepanu löö esimese 5 sekundiga vaataja pahviks; - taotleda lihtsust reklaam ei tohi sundida vaimselt pingutama; - näidata toodet koos seda reklaamiva inimesega; - tuua näiteid ja kinnitusi reklaami väidetele toode teeb tõesti seda, mida reklaam ütleb (nt koduperenaine imetleb puhtakspestud pesu).
telereklaam
i koostamise
soovitused: - esitada kogu lugu pildis – TV toimib nägemismeelele, st talletub see, mida ta näeb; - paeluda kohe alguses vaataja tähelepanu – löö esimese 5 sekundiga vaataja pahviks; - taotleda lihtsust – reklaam ei tohi sundida vaimselt pingutama; - näidata toodet koos seda reklaamiva inimesega; - tuua näiteid ja kinnitusi reklaami väidetele – toode teeb tõesti seda, mida reklaam ütleb (nt koduperenaine imetleb puhtakspestud pesu).
Idee on panna reklaame üles linnadesse stendidele, teha raadio- ja
telereklaam
e ja jagada rahvale laiali flaiereid.
E-TURUNDUS E-turundus ehk siis internetiturundus on oma sõsarharudest (
telereklaam
, raadioreklaam, trükimeedia) rakendamise osas kõige kiirem, täpsem ja mõõdetavam.
Tegemist on järgmiste teemadega: Piirideta televisiooni direktiiv Liikmesriigist edastatav
telereklaam
Eksitava reklaami keeld Lastele suunatud reklaami keeld.
Põhilised reklaamide kanalid on otsepostitused, interneti bännerid, raadio- ja
telereklaam
(jättes saladuseks milline neist on kõige tulusaim).
Raadio Raadioreklaam on väga populaarne just seetõttu, et on efektiivne, kuid samas odavam kui
telereklaam
.
Interneti abil on võimalik ettevõtetel klientideni viia märksa enam informatsiooni kui seda võimaldab
telereklaam
või
reklaamipind mõnes ajalehes nt Kuldne Börs, Eesti Ekspress jne .
telereklaam
ütleb
ühte, hinnakujundus annab teistsuguse signaali, reklaammaterjalilt on lugeda hoopis midagi muud ning ettevõtte koduleht ei ole varem mainituga kooskõlas.
Eksamitöö analüüsimiseks leidsin ka ühe 2004. aasta Mayeri
telereklaam
i, mille autoriks Kuukulgur Film ja produtsendiks Veiko Õunapuu.
Enamus
telereklaam
e kestavad
30 kuni 60 sekundit, see on küllalt pikk aeg, et luua teatud arvamus reklaamitava toote kohta ning edastada asjakohast informatsiooni.
telereklaam
väidab
, et on olemas imeravim, mis parandab meeletult palju immuunsussüsteemi ja selleks imeravimiks olevat Actimel.
Reklaamid üldiselt jaotatakse meediumide alusel: · Telereklaamid · Raadioreklaamid · Ajalehereklaamid · Ajakirjareklaamid · Internetireklaamid (uusmeedia)
telereklaam
telereklaam
id
mõjutavad vaatajat liikumise, helide, värvide, pildi ja inimese osalusega reklaamis ning loovad osalusillusiooni.
Samuti ei tule kõne alla (vähemalt esialgu) raadio- ja
telereklaam
, kuna see on kallis.
Eestis ilmus aastaid tagasi
telereklaam
,, Joomine teeb naise koledaks".
telereklaam
i tootmishinnaga
pole mõtet võrreldagi.
Saatja (turundaja) vastuvõtja (tarbija) Näide: Telereklaam.
Terroristlik tähistamise viis --
telereklaam
.
Vaata mõnd
telereklaam
i.
USAs. 1950-60 aastatel toimus suur
telereklaam
ide areng
.
(Ehala 2012: 15)
telereklaam
kasutatud
materjalid M.
Liited
Sõnapaarid
Liited
telereklaam-e
telereklaam-i
telereklaam-id
telereklaam-ide
telereklaam-idel
telereklaam-ides
telereklaam-idesse
telereklaam-idest
telereklaam-iga
telereklaam-iklippide
telereklaam-il
telereklaam-ile
telereklaam-is
telereklaam-ist
Kirjapilt
.