T
Arial
Verdana
Tahoma
Trebuchet
Times New Roman
Georgia
Garamond
Courier New
Brush Script MT
Reklaamis
Kasutatud lausetes (
Meedia)
Näiteks kui fotograaf on nõustunud oma foto avaldamisega
reklaamis
, kuid soovib enne, kui reklaammaterjalid klientidele laiali saadetakse, teose tagasi võtta, on ta kohustatud hüvitama kõik sellega seoses kantud kahjud.36 Kui isiklikud õigused peavad tagama autorile au ja kuulsuse, siis varalised õigused peavad kindlustama äraelamise ja materiaalse heaolu.
*Kui mõni nendest värvitoonidest on vähemkyllastanud või segatud, tuleks enmasti kasutada ka täiendusvärve vähemkyllastanud või segatud variante, KAhemõttelisus ehl a,bi valentsus. kahemõtteliselt tajutav sõna või sõnayhend tõuseb esi,le yhemõttelise hulgast, kahemõtteline zest on eristuv tavaliste foonil. (näide vatson& vatson fail) Hõlpasasti tajutavad liikuvad elemendid liikumatute toonil. (näiteks vaateaknareklaam) Värvi mõju
reklaamis
.. *värvus mõjub otseselt inimese psyhhofüsioloogilist seisundit (sinine rahustab jne. ) *teiseks mõjub värv inimese isiklike kogemuste ja kultuurifooni kaudu (näit.
Näiteks võib tuua näite, kus väike poiss näeb reklaami, kus reklaamitakse mõnda lahedat uut mänguasja ja
reklaamis
õeldakse
, et see on oleams juba väga paljudel lastel või nüeb mõnda reklaami, kus mingit maiust süües muutud superkangelaseks siis tahab poiss kindlasti saada poest telerist nähtud uut lelu või maiustust.
Sinatamine või teietamine
reklaamis
on stiiliküsimus, mille lahendus sõltub konkreetse kultuurikeskkonna psühholoogilisest ja sotsiaalsest eripärast.
[LISA 2] Klassikalise tingituse põhimõtet kasutatakse laialdaselt
reklaamis
, kus reklaamitava kaubaga (algselt neutraalne ärritaja) ühel ajal demostreeritakse positiivseid emotsioone esilekutsuvat sündmust või objekti.
Poliitreklaamid mõjutavad minu arvates mingil määral inimeste mõttemaailma ning arvan, et poliitreklaamide sisu võiks olla paika pandud seadusega, sest minu arvates ei ole see eetiline, kui sellises ametlikus
reklaamis
mustatakse
inimesi ja erakondi.
· Kui tarbijale suunatud
reklaamis
on avaldatud teave kauba müügihinna kohta, peab seal olema avaldatud ka kauba ühikuhind, kui õigusaktis ei ole sätestatud teisiti.
Valentinipäeva sümboliks on punane süda nii temaatilistel postkaartidel, peokutsetel kui ka
reklaamis
ja kingipakenditel.
Uuritakse tarbijate hoiakuid ja nende muutumist,
reklaamis
õnumi tajumist
, mäletamist ja tekkinud emotsioone, reklaami toime regulaatorit (väärtusi, elustiili ja sotsiaalseid norme), tarbija vajadusi ja motiive, reklaamitekstide keelekasutust ning inimeste psühholoogilise mõjutamise ( veenmise, sisendamise, nõustamise) seaduspärasusi.
Kui reklaamitakse näiteks uut barbie nukku, siis väikesed lapsed ikka tahavad seda ka endale saada, kuna
reklaamis
öeldi
, et uuel nukul on poole pikemad juuksed ja tal on kaasas kaks paari riideid, see on mõjutamine, kuna usutakse paljusid asju, mida reklaamitakse.
Reklaami taga on ärihuvi levitada ja informeerida inimesi, mingis mõttes see alaealisustab inimese: ta teab, et
reklaamis
pakutakse
illusioone, kuid talle meeldib sellese uskumine ning ta mängib kaasa, sest reklaam teeb ju nende elu lihtsamaks.
Reklaamipsühholoogia ajaloost Intuitiivset või nn terve mõistuse psühholoogiat kasutatud juba nendest iidsetest aegadest peale, kui me üldse
reklaamis
t rääkida
saame ning kui teadusliku psühholoogia kujunemiseni 19. saj.
Kuid kui ma hakkasin lugema Lermontovi enda loomingut nii proosa kui luule vallas, tekkis selline olukord nagu kinos kallist filmi vaatama minnes: kõik paremad kohad on
reklaamis
ära
näidatud.
Tihti mõtleme, kui televiisorist tulevad meeldiva filmi vahele pikad reklaamid, et kui tüütud ja mõttetud need on, aga alateadlikult poodi minnes eelistame
reklaamis
nähtut
või raadios kuuldut.
Konkurendid võivad küll strateegiliselt langetada hindu ja hakata
reklaamis
rõhutama
oma pikaajalisi traditsioone, kuid seda saan kasutada oma uudsete toodete kasuks ära.
Nimelt peakski tolles
reklaamis
esitatud
idee kohaselt riik olema selline, kus "ühed juhivad, teised kaitsevad ja ülejäänudki teevad kõik tublilt oma tööd", nii et kõigil oleks hea, rahulik ja turvaline.
Destudio seltskond nägi nii meedias kui
reklaamis
hiilgavat
võimalust kunsti suhtluseks ühiskonnaga, pidades kunsti esmaseks funktsiooniks kommunikatsiooni.
Kuna siin on kaasatud nii tähelepanu kui ka motivatsioon, siis selle tulemusena me võimegi
reklaamis
näidatud
käitumise omaks võtta ja neid tooteid osta.
Samuti solvas koloneli, et pärast edukat reisi Kuule ei antud talle kindrali auastet. 70-ndate aastate algul
reklaamis
aldrin
mõni aeg televisioonis Volkswageni autosid, oli rahvusliku kosmoseühingu esimees.
reklaamis
eadus käsitleb
reklaamina teavet, mis avalikustatakse toodete või teenuste müügi suurendamise, ürituste või idee edendamise või mõnes muus vallas mõne muu soovitud tagajärje saavutamise eesmärgil ning mida reklaami avalikustaja tasu eest või mõnel muul vastutaval kaalutlusel levitab (Reklaamiseadus, 04.02.2009, §2, lg1).
Reklaamis, punast kasutatakse tihti erootiliste tunnete tekitamisel (punased hulled, punased küüned, ,,Daam Punases" jms).
Teine on ,,Ülemiste" kaupluse reklaam naisest kes on nii nimetatud ,,meie ajast" riideid soetanud, ka tolles
reklaamis
tundub
nagu ei saaks inimesed aru naise kehast ega välimusest nagu oli seda ürgajal.
(2)
reklaamis
peab
selgelt eristatavalt sisalduma reklaami tellija nimi, tema registreerimisel olev või registreeritud Eesti või Euroopa Ühenduse kaubamärk või domeeninimi.
See tuli sellest, et sajandi alguses ta esines Hansabanga pensionifondi
reklaamis
.
Et asi töötaks piisavalt kindalt siis
reklaamis
kas
utatakse kliseekujundite ja reklaami retoorika iseärasuste nihestamist.
Nimetatud tegureid kasutatakse
reklaamis
, teabelevikanalites, valimiskampaanias jne.
Jüri Mõis
reklaamis
kunagi
Tallinnas elamist ning nüüd on teinud Tartu suure reklaamikampaania, mis kutsub sinna elama.
Üldjuhul on kaubamärk tarbekauba pinnal ning esineb seda kaupa turustava isiku või ettevõtte
reklaamis
logona
.
See ,et suurem osa tarbijatest jäi tootega rahule tähendab seda,et toote kasutajad olid
reklaamis
lubatud
tulemustega rahul.
Me ei pruugi seda uskuda kuid poodi minnes me alateadlikult eelistame
reklaamis
nähtut
või raadios kuuldut.
Liited
Sõnapaarid
Liited
reklaamis-aaja
reklaamis-aajale
reklaamis-aajatest
reklaamis-eadus
reklaamis-eaduse
reklaamis-eadused
reklaamis-eadusega
reklaamis-eaduses
reklaamis-eadusesse
reklaamis-eadusest
reklaamis-eadust
reklaamis-eadustele
reklaamis-eerias
reklaamis-eina
reklaamis-ektor
reklaamis-fääri
reklaamis-fääridesse
reklaamis-id
reklaamis-ildid
reklaamis-ildiga
reklaamis-ilt
reklaamis-ilte
reklaamis-in
reklaamis-ituatsiooni
reklaamis-ituatsioonidele
reklaamis-ituatsioonis
reklaamis-obilikkus
reklaamis-petsialist
reklaamis-petsialistid
reklaamis-petsialistide
reklaamis-petsialistile
reklaamis-se
reklaamis-t
reklaamis-tendid
reklaamis-tiili
reklaamis-tik
reklaamis-trateegia
reklaamis-trateegiad
reklaamis-trateegiaid
reklaamis-trateegiast
reklaamis-trateegiat
reklaamis-trateegiate
reklaamis-truktuuris
reklaamis-tumise
reklaamis-tuudiotes
reklaamis-ubjekti
reklaamis-ummad
reklaamis-õimalus
reklaamis-õnadest
reklaamis-õnu
reklaamis-õnum
reklaamis-õnumeid
reklaamis-õnumi
reklaamis-õnumid
reklaamis-õnumiga
reklaamis-õnumil
reklaamis-õnumile
reklaamis-õnumis
reklaamis-õnumit
reklaamis-õnumite
reklaamis-õnumitele
reklaamis-üsteem
reklaamis-üsteemi
reklaamis-üsteemist
Sõnapaarid
meedia+reklaamis
ajakirja+reklaamis
vaateakna+reklaamis
tänava+reklaamis
tele+reklaamis
kastme+reklaamis
trüki+reklaamis
alkoholi+reklaamis
väli+reklaamis
ravimi+reklaamis
televisiooni+reklaamis
äri+reklaamis
interneti+reklaamis
hambaarsti+reklaamis
arvuti+reklaamis
imidzi+reklaamis
sotsiaal+reklaamis
visuaal+reklaamis
neoon+reklaamis
raadio+reklaamis
valimis+reklaamis
finants+reklaamis
valgus+reklaamis
laulu+reklaamis
jõulu+reklaamis
Kirjapilt
.