T
Arial
Verdana
Tahoma
Trebuchet
Times New Roman
Georgia
Garamond
Courier New
Brush Script MT
Meenutusreklaam
Kasutatud lausetes (
Majandus)
Turunduspraktikas lähtutakse meetmestiku valikul järgmistest asjaoludest: - olemasolevad raharessursid – väike kasina eelarvega firma ei saa lubada kallist telereklaami, odavam kasutada isiklikku müüki või kohalikku reklaami (reklaamlehed); - toote iseloom – kui toode on keerukas, kallis ja vajab demonstreerimist, tuleks kasutada isiklikku müüki; - sihtturu iseloom – kui on suur sihtturg suurel alal, tuleks kasutada reklaami; kui on väike sihtturg väikesel alal, tuleks kasutada isiklikku müüki; - toote elutsükli faas – arendusfaasis suhtluskorraldus, juurutusfaasis informatiivne reklaam, kasvufaasis veenev reklaam, küpsusfaasis hinnaalandused ja reklaam, langusfaasis
meenutusreklaam
; - firma strateegia – firmal on teatud toetusmeetme suhtes kauaaegne eelistus.
Toote elutsükli eri faasides on toetusmeetmestikud erinevad: Arendusfaas - suhtluskorraldus, hästisuunatud reklaam (liidertarbijad); Juurutusfaas - informatiivne reklaam, esmase nõudluse ergutamine, üldise teadlikkuse tõstmine; Kasvufaas - veenev reklaam, valiva nõudluse kujundamine, massituru reklaam; Küpsusfaas - toote-eeliste reklaam, hinnaalandused tarbijatele ja vahendajatele; Langusfaas -
meenutusreklaam
.
Liited
Sõnapaarid
Liited
meenutusreklaam-iks
Kirjapilt
.