T
Arial
Verdana
Tahoma
Trebuchet
Times New Roman
Georgia
Garamond
Courier New
Brush Script MT
Meediareklaam
Kasutatud lausetes (
Majandus)
Turunduskommunikatsioonikanalite valikul on kasutatud integreerimismeetodeid, mis suure kiirusega hõlmavad sihtturgu (klassikaline
meediareklaam
ja multimeediakanalid) ja tagasiside saamiseks on oluline osalemine messidel ja näitustel, kliendipäevadekorraldamine.
Toetusmeetmestiku valik Turunduskommunikatsioon: D klassikaline
meediareklaam
(Advertising) D müügi edendamine (Promotions) D avalike suhete korraldamine (PR - Public Relations) D isiklik müük D otseturundus (Direct Marketing) D sponsorlus D osalemine messidel ja näitustel D sündmusturundus (Event Marketing) D multimeedia kommunikatsioon.
Erinevad kanalid on näiteks: - klassikaline
meediareklaam
(trükireklaam; ajalehereklaam, ajakirjad; välireklaam; ringhäälingureklaam raadio ja tele) - müügi edendamine (materjalid jm, mis anname kliendile; sageli levitavad jaotusmaterjale ka partnerid, nt laenuhaldurid) - avalike suhete korraldamine (jõuab nende inimesteni, kes reklaame ei loe) - isiklik suhtlus - otseturundus - osalemine messidel ja näitustel - sündmusturundus - multimeediakommunikatsioonid; sotsiaalmeedia (FB, blogid, Youtube, foorumid) - muud turunduskommunikatsioonikanalid, nt sponsorlus (pigem brändi kui objekti keskne) Tuleb teha mõistlik valik, kõiki kanaleid ei pea kasutama.
Vajalik on mahukas
meediareklaam
. ettevõttest saab ülemaailmne firmapeakontorid paigutatakse maailma finantskeskustesse(suurlinnad) New York, London, Tokyo USA: head strateegiad (odavad tootmine, palju välisinvesteeringuid, palju allhankijaid) Lääne-Euroopa: vanimad rahvusvahelised firmad.
Nemad: aitavad tuua organisatsiooni teenuseid klientidele (reklaamplakatid,
meediareklaam
, kontoriruumid); informeerivad kliente uudistest; tänu nendele muutub teenindus mugavamaks ja kliendisõbralikumaks.
Kõrgtehnoloogia o Ravimid, telekommunikatsioon o Suur risk, ressursimahukas, väga suur kasum Suuremahulised tarbekaubad o Autod, koduelektroonika, telerid, külmikud jne o Odav tööjõud, osav müügitöö Brändikaupade masstootmine o Sigaretid, karastusjoogid, pesupulber, hambapasta jne o Meediareklaam, vajalikud 9.
o Sissetulekud on suurenenud o Palju vaba aega o Transpordi areng o Turismi firmad pakuvad häid teenuseid o Edukas
meediareklaam
41.
Ipõlvkond:kaubanduskompaniid,vürtsid,karusnahad,aitas koloniseerida IIpõlvkond:kaevandamine,sissevedu,Royal Dutch Shell(nafta) IIIpõlvkond:ressurssidele juurdepääs,koondumine,toodangu nimestik laienes IVpõlvkond: rahandus ja teenindusettevõtted,tootearendus,brändi müük,iseotsustus Tegevusvaldkonnad: 1)kõrgtehnoloogia:suured riskid,arendustöö,suured ressursiide vajadused 2)suuremahulised tarbekaubad 3)brändi-tarbekaupade masstootmine:
meediareklaam
kaubandus
: suurimad eks ja importijad: USA,GER,JAPan,Prants,GBR.
Nn strong force käsitluse kohaselt suudab
meediareklaam
brändi
eristada, tuues esile selle funktsionaalsed ja psühholoogilised kasud ning muuta tarbijate hoiakuid.
Suuremahulised tarbekaubad ( autod, koduelektroonika, telerid, külmikud jms ) - odav tööjõud, osav müügitöö 3. brändikaupade masstootmine ( sigaretid, karastusjoogid, pesupulber, hambapasta,hügieenitarbed jms ) -
meediareklaam
.
· Suuremahulised tarbekaubad (autod, koduelektroonika, telerid, külmikud jms.)- General Motors, Ford autod; Sony, Siemens elektroonikatooted jne - Odav tööjõud, osav müügitöö · Brändikaupade masstootmine (sigaretid, karastusjoogid, pesupulber, hambapasta, hügieenitarbed.. jms)- Nestle- toiduained; Phillip Morris- sigaretid; Procter& Gamble, Henkel- hügieenitarbed, kodukeemia; Coca Cola- karastusjoogid jne
meediareklaam
!!
Toetuse kanalid: Klassikaline
meediareklaam
; Müügi soodustamine; Avalikud suhted; isiklik müük - ostja ja müüja vaheline suhtlus, mis mõjutab isiku või rühma ostuotsust; Otseturundus; Osalemine messidel ja näitustel; Sündmusturundus; Sponsorlus; Interneti- ja sotsiaalmeediaturundus; Mobiilne turundus AIDAS mudel - Mudelit kasutatakse reklaamisõnumite hindamisel A (Attention) tähelepanu I (Interest) huvi D (Desire) soov A (Action) tegevus S (Satisfaction) rahulolu Toetuse strateegiad Tõmbestrateegia- See on toetussõnumite suunamine lõpptarbijale, et ergutada vahendajate (hulgi- ja jaemüük) ostunõudlust.
7) Meediareklaam, reklaam - teave toodete, teenuste või ideede kohta.
esmavajalik; 41% k; 59% Järjestustunnuste jagunemine Kas
meediareklaam
id kas
jälgite oma tervislikust toitumisest Haridustase toitumist?
2 2 1 3 1 4 2 1 3 3 2 2 2 2 1 2 1 4 2 2 5 3 1 3 3 2 3 3 2 4 2 1 1 2 2 2 2 1 1 1 1 1 3 2 2 3 2 4 3 1 3 3 2 3 1 1 2 3 2 2 2 2 2 2 2 1 3 2 2 2 2 3 3 2 2 2 1 2 1 1 5 2 2 3 2 1 2 2 1 4 3 2 3 2 2 1 2 1 1 2 1 5 2 2 2 3 1 3 3 1 5 2 1 5 2 2 1 2 2 3 2 2 3 1 2 2 1 1 1 1 2 2 3 2 2 2 1 2 1 2 2 2 2 1 2 2 1 2 1 3 2 1 2 3 2 1 2 2 1 3 1 2 1 2 2 2 2 1 3 2 5 3 1 2 3 2 4 3 2 2 2 2 2 2 2 2 3 2 1 1 2 1 3 1 1 2 1 2 2 2 2 2 1 1 2 1 5 Kas jälgite oma Kas toitute Kas
meediareklaam
id tervislikust
toitumist?
Liited
Sõnapaarid
Liited
meediareklaam-i
meediareklaam-id
meediareklaam-ide
meediareklaam-iks
meediareklaam-il
meediareklaam-is
Sõnapaarid
massi+meediareklaam
Kirjapilt
.