T
Arial
Verdana
Tahoma
Trebuchet
Times New Roman
Georgia
Garamond
Courier New
Brush Script MT
Kõrgesaar
Kasutatud lausetes (
Pedagoogika)
Spetsiifiliste õpiraskuste definitsioonid Õpiraskused on ajutalitluse või ajustruktuuri neurobioloogilised kõrvalekalded, mis seostuvad inimese taju, mälu, mõtlemise ja kõnega ning mis avalduvad inimese suulise ja kirjaliku kõne, arutlus- ja meenutusoskuste, teabe struktureerimise ja arvutusoskuste valdkonnas (Kõrgesaar 2002).
Intellektuaalne andekus Andekus kui erivajadus Andekuse puhul on tegemist arengut soodustava kombinatsiooniga: soodsad pärilikud eeldused arenevad edasi, põimudes arengut stimuleeriva keskkonnaga (Kõrgesaar, 2002).
MARIMEKKO Esitlus Soome firmast Autor:Annely Kõrgesaar,MKo10,Tartu Kutsehariduskeskus Marimekko Marimekko on vuonna 1951 perustettu johtava suomalainen tekstiili- ja vaatetusalan designyritys.
Kuid õpetaja tegevuse lõpliku resultaadi määrab siiski oskus korrektsioonitööd diferentseerida. ,,Arengupuutega laste õpetamise ning kasvatamise üldpõhimõtted ja diferentseerimine" Karl Karlep ning Jaan
kõrgesaar
nõukogude
Kool
Erivajaduseks loetakse kõike seda, mis tingib vajaduse muuta ja kohandada keskkonda ja tegevusi, et tagada lapsele maksimaalsed võimalused arenguks (Kõrgesaar, 2002).
(Irv 2010) Eesti eripedagoogika terminoloogia (Kõrgesaar 1990) järgi on lugemis- ja kirjutamispuuded: suulise kõne puuetest, vaimse arengu hälvetest, ajukoore koldelistest kahjustustest, aga ka metoodikast põhjustatud kirjaliku kõne puuded.
kõrgesaar
raamatud
läbipõlemisest: ,,Aitaja vari" kui supervisioon, teraapiline nt kui aasta lõpus lugeda ja aastale tagasi mõelda Paul Wilson ,,Vaikus" Pane enda jaoks reeglid paika: nt töömõtted jäävad kabinetti/autosse/tänavanurgale või siis mingi kellaaeg võib jääda muretsemiseks.
Lasteaialaste puhul saame rääkida arengulistest erivajadustest (AEV), koolilaste puhul aga hariduslikest erivajadustest (HEV) (Kõrgesaar, 2002.)
(Kõrgesaar, 2002) Kerge vaimse alaarenguga lastel areneb kõne aeglasemalt kui teistel.
(2007) Riigi ja kohalike omavalitsuste poolt rahastatavad sotsiaaltoetused ja-teenused, Tartu: Tartu Ülikooli kirjastus, 32-35 Kõrgesaar,J.
Kõrgesaar, M., Kuhlbach, H., Landes, H. 2012 uurimus:" Õlle tajutud maitseerinevused vastavalt taarale e. asjatundjad joovad pudelist."
(Roomeldi, Haldre, Susi, Metsis, Kõrgesaar 2003:13) Ainult 5%-l hüperaktiivsetest lastest on leitud raske närvisüsteemi kahjustus.
Veisson Tallinn 2010 Lühikokkuvõte raamatutest: Kõrgesaar, J.(
(Paavel V., Kõrgesaar J., Sarjas A., Sõmer S., Vasar V.
Roomeldi, M., Haldre, L., Susi, A., Metsis, L., Kõrgesaar, R.
Kõrgesaar, L.
Kõrgesaar, J.
; Kõrgesaar, R.
Tallinn: Koolibri Kõrgesaar, J., (2002).
Susi, A., Roomeld, M., Haldre, L., Metsis, L.,Kõrgesaar, R.,(2003).
Liited
Sõnapaarid
Liited
kõrgesaar-e
Kirjapilt
.