T
Arial
Verdana
Tahoma
Trebuchet
Times New Roman
Georgia
Garamond
Courier New
Brush Script MT
Juurutusfaasis
Kasutatud lausetes (
Majandus)
Juurutusfaasis on eesmärgiks toote tutvustamine potentsiaalsetele ostjatele ja kehtestada tootele niisugune müügihind, mis väljendatakse toote väärtusturu jaoks.
Juurutusfaasis on tegemist paari ettevõttega, kes konkureerivad tehnoloogilise trajektoori ehk raja määramiseks.
Juurutusfaasis on tarbija seisukohalt tegemist veel varajase ajaga.
Coq Koerad : värska tähed : Vita mineral water rahalehmad : alecoq premium, värska küsimärk : linda siider Apple: Tähed : applewatch Rahalehm : Ipohone koerad : Ipod Küsimärk : Icar, Iphone 7 Samsung Tähed: Samsung galaxy S6 Edge Rahalehm: televiisorid Koerad: kodumasinad Küsimärk: uued tehefonid galaxy S7, S8 jne Toote elutsükkel (toote põhine, mitte brändupõhine) 1. toote juurutamine(tavaliselt toob kahjumi) 2. turu kasv 3. turu küpsus 4. müügi langus
juurutusfaasis
saavutavad
arvatavasti edu nt.
olema pidevalt tooteid, mis on
juurutusfaasis
(uute menüüde väljatöötamine on pidev tegevus), tooteid, mis on kasvufaasis (mille käibenumbrid on kiires 1.
Toote elutsükli mudeli
juurutusfaasis
iseloomustab
uuringuid a) Turustruktuuri uuringud b) Hinnaelastsuse uuringud c) Tarbija eelistuste ja ostuharjumuste uuringud 30.
Toote
juurutusfaasis
kasutatakse
kahte peamist strateegiat: (1) Turu koorimise strateegia korral kasutatakse kõrget alghinda, ostjateks on vaid teatud turusegmendid.
juurutusfaasis
peab
firma vastama järgmistele küsimustele: · kas tarbija teab toodet; · miks, kui tihti ja kui palju ostetakse toodet; · kuidas hinnatakse toote omadusi ja mida saaks täiustada; · missugune koht on tootel analoogide seas.
juurutusfaasis
peab
firma vastama järgmistele küsimustele: kas tarbija teab toodet; miks, kui tihti ja kui palju ostetakse toodet; kuidas hinnatakse toote omadusi ja mida saaks täiustada; missugune koht on tootel analoogide seas.
juurutusfaasis
peab
firma vastama järgmistele küsimustele: • kas tarbija teab toodet; • miks, kui tihti ja kui palju ostetakse toodet; • kuidas hinnatakse toote omadusi ja mida saaks täiustada; • missugune koht on tootel analoogide seas.
Juurutusfaasis (introduction) tuuakse toode turule.
Hinnapoliitika – peamised hinnakujunduse põhimeetodid ja toote
juurutusfaasis
kasutatavad
kaks strateegiat.
Liited
Sõnapaarid
Kirjapilt
.