T
Arial
Verdana
Tahoma
Trebuchet
Times New Roman
Georgia
Garamond
Courier New
Brush Script MT
Enesereklaam
Kasutatud lausetes (
Kultuur-Kunst)
Enesereklaam on pikka aega olnud tähtis impulss, ja autoportreed võimaldavad kunstnikel reklaamida oma osavust ja on sageli enese esitamise vahendid.
Futuristid nägid futurismi massiliikumisena ja ennast vaimustunud rahvahulkade juhtidena maailma ümberkujundamisel. futurismi riiakas toon, agressiivne
enesereklaam
, radikaalsed traditsioonilise esteetika vastased loosungid, kriitika ja avaliku arvamuse eiramine viisid sagedase mõistmatuseni, kohati vastuseisu ja eitamiseni.
Tarbetekstid- ametikiri(koostatakse info vahetamise eesmärgil, sisu ja vorm kooskõlas) seletus(reeglitega pahuksisse sattunud ja tunnistajatelt võib nõuda asjaolude selgitamiseks) avaldus(dok millega pöördutakse kellegi poole) apellatsioon(dok, millega pöördutakse otsuse teinud institutsiooni või isiku poole 10 päeva jooksul otsuse vaidlustamiseks) elulookirj.(tööotsija
enesereklaam
)koosoleku protokoll.
Futurismi eesmärgi: *eesmärgiks kirjanduse toomine tänavale ja iseloomulikku *madalama/tööliskeele väärtustamine , *kärarikas
enesereklaam
(avalikud esinemised), *esinemisviis lööv ja loosunglik Futurism kirjanduses: *eksperimeenteeriti sõnade ja vormiga(erakordne sõnakasutus, visuaalne külg) *futuristide värss oli mehine ja plahvatuslik *väljenduslaad oli närviline, plakatlik *kasutati telegrammstiili, kollazitehnikat *oluline oli luuletuse graafiline pilt Teemad, millest kirjutati: *tööstus, tööline, hulkurlus, masinakultus, linna ülistamine , patriotism, sõja ja vägivalla ülistamine Futurism kääbus 1920.aastail KUBISM Futurismi edasiarendus *Kubismis peamine on vorm, mitte sisu., *Kubistid loobusid jutustavast sisust, st. teosed koosnesid katkendlikest lausetest.
FUTURISM FUTURISTID Anete Samelselg Liisbeth Kallakmaa 12. klass FUTURISM "FUTURUM - TULEVIK" TUNNUSED: - moodsa ühiskonna tormilise arengu kiitmine - vanade kultuuritraditsioonide hülgamine - sõja, tehnika ja dünaamika ülistamine VÄLJENDUS: - manifestid -
enesereklaam
- kunst ja kirjandus TEKKIMINE sündis esialgu teoreetiliselt, mitte praktiliselt 1909 koostas esimese manifesti itaalia luuletaja Filippo Tommaso Marinetti "Vana kunst on kõlbmatu ja muuseumid on surnuaiad!"
Taju kaitse Taju valivust mõjutavad tegurid on sisemised faktorid(hoiak, motiivid, huvid, ootused) ja välised faktorid(objekt uudsus, liikumine, hääled, suurus ja situatsioon aeg, koht, kontekst) Teise inimese tajumine sõltub endast ja teisest inimesest Mulje jätmise taktikad: Käitumise kohandamine,
enesereklaam
, normidega kohandumine, teiste meelitamine, järjekindlus Stereotüüp on indiviidi uskumus teise inimese või inimeste karakteristikute kohta.
Futuristide tegevusega kaasnes kärarikas ja skandaalimaiguline
enesereklaam
, mis sai paljudele hilisematele kunstivooludele eeskujuks.
Sihilik minnalaskmine, pahelisus,
enesereklaam
, lihalikkus Ilu ja puhtuse igatsus, kõige kaduvuse tunnetus, neitsi Maarja kultus, vaimsus, hingelisus Villonlikku laadi on hiljem kirjanduses väga paju kultiveeritud.
Futuristide tegevusega kaasnes kärarikas ja skandaarimaiguline
enesereklaam
, mis sai paljudele hilisematele kunstivooludele eeskujuks.
Futuristide tegevusega kaasnes suur
enesereklaam
, mis sai paljudele hilisematele kunstivooludele eeskujuks.
• Futuristide tegevusega kaasnes kärarikas ja skandaalimaiguline
enesereklaam
, mis sai paljudele hilisematele kunstivooludele eeskujuks.
Fovism · ''Kristus eeslinnades'' · muutus usk ilu ja kunsti igavestesse reeglitesse · kristlik stseen ''Õhtumaal'' · rahvas harjus erinevate stiilide ja vooludega · ''Salongis'' · kadus ühiskonnakriitika · moodsa kunsti arengus tähtis züriiga näitused Futurism Pariisis 1903 Sügissalong Itaalia · eksponeeris uuendusi, mälestusnäitused post- · uue ja vana kontrastid impressionistide loomingust suurem tähtsus · noortele traditsioonid tõkkeks ja koormaks uudsus · 1905 noored kunstnikud · enneolematu kärakas
enesereklaam
rahvakogunemistel
· joonistus tinglik, värvid puhtad segamata · olulisim Filippo Tommaso Marinetti värvid hoogsate erineva suurusega laikudena · futuristlikud manifestid, esimene Pariisis ajalehes · jõulised ja metsikud maalid fovism (pr.k.
Tema loomingu põhiteemaks oli uue maailma ehitamine ja uue inimese kujundamine.Futuriste peeti
enesereklaam
ijatest veiderdajateks
, kuid nad ei püüdnudki meeldida.
Futuristid tegelesid rohkelt
enesereklaam
iga, mis oli tihti kärarohke ning ka skandaale oli palju.
Futurism väljendast ennast peamiselt läbi manifestide, millest esimese avaldas Marinetti, kus esinev kärarohke
enesereklaam
oli
kunstajaloos ennenägematu.
Elulookirjeldus (curriculum vitaeCV) ongi tööotsija
enesereklaam
, kuid sellega ei tohi liiale minna.
Esimene kollektiivne
enesereklaam
(teatraalne, tundeküllane) kunstiajaloos.
Futuristide kärarikas kollektiivne
enesereklaam
oli
üsna enneolematu nähtus kunstiajaloos.
Futuristide kärarikas kollektiivne
enesereklaam
oli
enneolematu nähtus kunstiajaloos.
Futuristid harrastasid kärarikast
enesereklaam
i.
Manifestide kaudu, mis oli esimene kärarikas kollektiivne
enesereklaam
kunst
iajaloos.
Manifestide kaudu, mis oli esimene kärarikas kollektiivne
enesereklaam
kunst
ijaloos.
Futuristide kärarikas
enesereklaam
oli
enneolematu nähtus kunstiajaloos.
Parema sissetuleku tagab hea
enesereklaam
.
Liited
Sõnapaarid
Liited
enesereklaam-i
enesereklaam-iga
enesereklaam-ija
enesereklaam-ijatest
enesereklaam-iks
enesereklaam-ile
enesereklaam-imine
enesereklaam-imise
enesereklaam-imist
enesereklaam-ist
Kirjapilt
.