T
Arial
Verdana
Tahoma
Trebuchet
Times New Roman
Georgia
Garamond
Courier New
Brush Script MT
Bändireklaami
Kasutatud lausetes (
Psühholoogia)
Teadlikult kujundatud imidžiga brändi eelised: Konkurentsieelis eristumise abil Emotsionaalne suhe kauba/kaubamärgi ja inimese vahel Eneseillustreerimise võimalus tarbijale: Konsumerism – eneseväljenduslik, sümbolilise väärtusega kaupade- teenuste tarbimine Positsioneerimine Brändide languse põhjused • Brändireklaami taandumine promotsiooniprogrammide ees (brändid kannatavad selle all, kui ei räägita brändi tuumast, vaid sellest, et on kampaaniapakkumised) • Informatiivse
bändireklaami
taandumine
meelelahutusliku ees (hästi palju on lõbustavaid reklaame, kus on liiga vähe brände puudutavat infot) • Positsioneeriva kommunikatsiooni taandumine imidžikujundusliku kommunikatsiooni ees Tänapäevases konkurentsisituatsioonis on võtmeküsimuseks ERISTUMINE.
POSITSIONEERIMINE Brändide languse põhjused • Brändireklaami taandumine promotsiooniprogrammide ees • Informatiivse
bändireklaami
taandumine
meelelahutusliku ees • Positsioneeriva kommunikatsiooni taandumine imidžikujundusliku kommunikatsiooni ees Trout & Partners Tänapäevases konkurentsisituatsioonis on võtmeküsimuseks ERISTUMINE.
• Informatiivse
bändireklaami
taandumine
meelelahutsuliku ees.
Liited
Sõnapaarid
Kirjapilt
.