T
Arial
Verdana
Tahoma
Trebuchet
Times New Roman
Georgia
Garamond
Courier New
Brush Script MT
Brändireklaami
Kasutatud lausetes (
Psühholoogia)
Teadlikult kujundatud imidžiga brändi eelised: Konkurentsieelis eristumise abil Emotsionaalne suhe kauba/kaubamärgi ja inimese vahel Eneseillustreerimise võimalus tarbijale: Konsumerism – eneseväljenduslik, sümbolilise väärtusega kaupade- teenuste tarbimine Positsioneerimine Brändide languse põhjused •
brändireklaami
taandumine
promotsiooniprogrammide ees (brändid kannatavad selle all, kui ei räägita brändi tuumast, vaid sellest, et on kampaaniapakkumised) • Informatiivse bändireklaami taandumine meelelahutusliku ees (hästi palju on lõbustavaid reklaame, kus on liiga vähe brände puudutavat infot) • Positsioneeriva kommunikatsiooni taandumine imidžikujundusliku kommunikatsiooni ees Tänapäevases konkurentsisituatsioonis on võtmeküsimuseks ERISTUMINE.
POSITSIONEERIMINE Brändide languse põhjused •
brändireklaami
taandumine
promotsiooniprogrammide ees • Informatiivse bändireklaami taandumine meelelahutusliku ees • Positsioneeriva kommunikatsiooni taandumine imidžikujundusliku kommunikatsiooni ees Trout & Partners Tänapäevases konkurentsisituatsioonis on võtmeküsimuseks ERISTUMINE.
Positsioneerimine Brändide languse põhjused: •
brändireklaami
taandumine
promotsiooniprogrammide ees.
Liited
Sõnapaarid
Liited
brändireklaami-ks
Kirjapilt
.