T
Arial
Verdana
Tahoma
Trebuchet
Times New Roman
Georgia
Garamond
Courier New
Brush Script MT
Analüüsifaas
Kasutatud lausetes (
Informaatika)
• Visuaalne filter – kuivõrd on nimi visualiseeritav graafilise disaini vahenditega Brändi loomise etapid 1 Ettevalmistusfaas Töögrupi loomine Huvigruppide analüüs 2
analüüsifaas
sihtturgude
analüüs Sihtrühmade analüüs Toote/teenuse analüüs Brändi loomise etapid 3 Ideede genereerimise faas Brändi suhestamine klienti Brändi personaliseerimine Brändi väärtuste polariseerimine Brändi identiteedi aluste audit Brändi nimede genereerimine, analüüs ja valik Ehk Brändi tuuma loomine ning kommunikatsiooni aluste väljatöötamine Brändi loomise etapid 4 Teostuse faas Brändi graafika audit ja graafiliste elementide loomine Fookusgrupi uuring Brändi juhtimise instrumendid: • Reklaam selle kõigis vormides • Tootepaigutus, • Sponsorlus • “word of mouth”,“kõikjal olev sõna”, selle juhtimine (PR) Lury,C.
Analüüsifaas-sihtturgude, rühmade, toote/teenuse analüüs 3.
Eeldused projekti lõpetamiseks........................................................................................6 1.1.8 Analüüsifaas........................................................................................................6 1.1.9 Realiseerimisfaas................................................................................................
Liited
Sõnapaarid
Liited
analüüsifaas-i
Kirjapilt
.