T
Arial
Verdana
Tahoma
Trebuchet
Times New Roman
Georgia
Garamond
Courier New
Brush Script MT
Ajalehereklaam
Kasutatud lausetes (
Majandus)
Ajalehereklaam selle reklaamliigi puhul on piisava raha olemasolu korral võimalik suurtes piirides varieerida reklaamteate suurust ja silmatorkavust.
Ajakirjareklaam on oma mõjurite poolest sarnane
ajalehereklaam
iga, siiski on terve rida põhjusi, miks ajakirjad saavad reklaamile kulutatud rahamahust endale 46 korda vähem kui ajalehed: · pikk ilmumistsükkel -- nädalast kuni paari kuuni ulatuv ilmumispaus muudab ajakirjad mitteoperatiivseks suhtluskanaliks; · territoriaalselt hajutatud auditoorium -- ajakirjade sihtsuunaline ülesehitus on rajatud hoopis teistele printsiipidele kui ajalehtedel.
Ajalehereklaam, kuigi selle osatähtsus pidevalt langeb, on siiski kõige levinum ja vanem reklaamiliik peaaegu kõigis maades.
Moefirmad, hügieenitarbed, kosmeetikafirmad, ehituskompaniid, autotööstus,lennufirmad, elektroonikafirmad, põllutöömasinaid tootvad ettevõtted, hotellid Ajalehereklaam – lühike viivis, kiire tagasisside, viimasel hetkel tehtud korrigeerimine, suur auditoorium, vaja ajas kontsentreeritud mõjustamist, reklaam säilitatav, usutavam kui telereklaam, päevajakasündmuste ärakasutamine.
Mehhaaniline lähenemisviis on realistlik, Kommunikatsioon on raadiouudised, töömäärused, sotsiaalkonstruktsionistlik
ajalehereklaam
, ja süsteemne aga konstruktivistlikud. ilmateated televisioonis või valgusfoori värvi muutumine.
Erinevad kanalid on näiteks: - klassikaline meediareklaam (trükireklaam;
ajalehereklaam
, ajakirjad; välireklaam; ringhäälingureklaam raadio ja tele) - müügi edendamine (materjalid jm, mis anname kliendile; sageli levitavad jaotusmaterjale ka partnerid, nt laenuhaldurid) - avalike suhete korraldamine (jõuab nende inimesteni, kes reklaame ei loe) - isiklik suhtlus - otseturundus - osalemine messidel ja näitustel - sündmusturundus - multimeediakommunikatsioonid; sotsiaalmeedia (FB, blogid, Youtube, foorumid) - muud turunduskommunikatsioonikanalid, nt sponsorlus (pigem brändi kui objekti keskne) Tuleb teha mõistlik valik, kõiki kanaleid ei pea kasutama.
Ajalehereklaam on kõige levinum ja vanem reklaamiliik peaaegu kõigis maades.
Reklaamid üldiselt jaotatakse meediumide alusel: · Telereklaamid · Raadioreklaamid · Ajalehereklaamid · Ajakirjareklaamid · Internetireklaamid (uusmeedia) TELEREKLAAM Telereklaamid mõjutavad vaatajat liikumise, helide, värvide, pildi ja inimese osalusega reklaamis ning loovad osalusillusiooni.
Keskne idee: sõnumite transport vahemaa taha eesmärgiga kontrollida. see eeldab, et sõnumeid luuakse tsentraalselt,kõige olulisem osapool on saaja: raadiouudised,töömäärused,
ajalehereklaam
jm Olulisemad kommunikatsiooni määratlused: 1. sõnumite siirdamine a'lt b'le.
Edustatavateks mõjudeks võivad olla hinna soodus, õnnestunud
ajalehereklaam
, spetsiaalsed kulutused müügikohal, reklaamüritused.
See eeldab, et sõnumeid luuakse tsentraalselt, kõige olulisem osapool on saatja: raadiouudised, töömäärused,
ajalehereklaam
, ilmateated televisioonis, valgusfoori värvi muutumine...
Selle poolest erinebki otsepostitus
ajalehereklaam
ist.
Näiteks: Ajalehereklaam "mõtlevale inimesele".
Liited
Sõnapaarid
Liited
ajalehereklaam-i
ajalehereklaam-id
ajalehereklaam-ide
ajalehereklaam-ides
ajalehereklaam-idest
ajalehereklaam-iga
ajalehereklaam-ist
Kirjapilt
.