T
Arial
Verdana
Tahoma
Trebuchet
Times New Roman
Georgia
Garamond
Courier New
Brush Script MT
Ajakirjareklaam
Kasutatud lausetes (
Majandus)
Ajakirjareklaam – eeliseks kõrgekvaliteediline või vähemalt rahuldav teabe visuaalne kvaliteet, võimalus reklaamitavat üksikasjalikult irjeldada, saab kontrollida kuhu reklaamteade satub, võimalus saada tarbijatelt tagasiside, tarbijal täpselt nii palju aega reklaamiga tutvuda kui soovib, saab reklaami füüsiliselt säilitada.
Ajakirjareklaam on oma mõjurite poolest sarnane ajalehereklaamiga, siiski on terve rida põhjusi, miks ajakirjad saavad reklaamile kulutatud rahamahust endale 46 korda vähem kui ajalehed: · pikk ilmumistsükkel -- nädalast kuni paari kuuni ulatuv ilmumispaus muudab ajakirjad mitteoperatiivseks suhtluskanaliks; · territoriaalselt hajutatud auditoorium -- ajakirjade sihtsuunaline ülesehitus on rajatud hoopis teistele printsiipidele kui ajalehtedel.
Reklaamid üldiselt jaotatakse meediumide alusel: · Telereklaamid · Raadioreklaamid · Ajalehereklaamid · Ajakirjareklaamid · Internetireklaamid (uusmeedia) TELEREKLAAM Telereklaamid mõjutavad vaatajat liikumise, helide, värvide, pildi ja inimese osalusega reklaamis ning loovad osalusillusiooni.
Ajakirjareklaam.
Liited
Sõnapaarid
Liited
ajakirjareklaam-i
ajakirjareklaam-id
ajakirjareklaam-ile
ajakirjareklaam-is
Kirjapilt
.